[dantzan] Arte eszenikoen eskola

Pedro Elósegui pelosegui a bildua vitoria-gasteiz.org
Or, Ots 17, 16:56:44, CET 2006

Oier Araolaza escribió:

> Dantza ikasketa arautuak egin ahal izateko eskola. Dantza irakasleek
> titulua eskuratzeko aukera.
>
> Adibide bat. Azken aldian han eta hemen entzun-irakurriko zenuten
> Euskal Curriculumaren berri. Oinarrizko hezkuntza osatzen duen
> ikasleak izan beharko lituzkeen ezagutza eta edukiak zehaztea da
> Euskal Curriculumaren helburua. Joan den udan dantzari zegokion atala
> lantzeko presazko enkargua iritsi zitzaidan. Oinarrizko ikasketak
> bukatzen dituen gazteak dantzari buruz zer jakin behar duen zehaztu
> behar zen. Baina dantza ez da ikasgai hezkuntza orokorrean. Musika
> [...]
Kaixo.
Posta irakurtzen dut arretaz beti.Gutxitan edo inoiz ez dudala idatzi
hemn uste dut.
Gaurko gai hainbat bezala interesgarria da baina honako hau guretzat
berezia.
Gure Akademiakoak parte hartu genuen Oierrek aipattu dun lantalde
ospetxu horretan.
Eta ondoriak... dakigunak. Ezer baino gutxi.
Beste batean Sabin Bikandirekin bat, aurkeztu genuen Eusko Jaurlaritzako
Hezkuntza saila
aurrean proposamen serio bat Dantza Maisuko titulazioa edo habilitazioa
edo martxan jartzeko.
Ondorio... dakiguna. Ezer baino gutxi.
Hau dela eta oraindik prest gaude beste bultzakada bat emateko edonorren
aurrean (por insisir...)
Irakurri dut arte eszeniko titulazio aurrera eramango da osatutako
lantalde bat pelmada eman ondoren
erakunde aurrean. Beno ba, hemendik, Gasteizko Folklore Eskolatik prest
gaude horrelako lan talde
batean partehartzeko. Ezagutzen degu baita hainbat jende prest egongo
zirela eta.
Animatzen ba gara... hemn gaude.

Pedro Elosegi
Gasteizko Folklore Eskolako Koordinadorea
Izena: pelosegui.vcf
Mota: text/x-vcard
Tamaina: 113 bytes
Azalpena: ez dago erabilgarri