[dantzan] San Ferminak Iru �ean

aritz.i a bildua euskalerria.org aritz.i a bildua euskalerria.org
Or, Uzt 7, 16:39:51, CEST 2006

Kaixo denoi,

Lehen eguna pasa da eta bizirik nago oraindik. Berriakoa nahiko "embolao"
izan da. Ez nago oso-oso gustura formatoarekin, izan ere, nik ez baitut
artikuloa idatzi, baina nik idatzi banu bezala argitaratu dute (nik
erantzundakoarekin, hori bai)eta kasu hauetan gertatzen denez, gauza batzuk
ez dituzte nik esan nituen gisara argitaratu. Ez da deus larririk izan,
beraz, momentuz ongi. Ia berdin jarraitzen dugun.

Gora San Fermin edo San Ferminetako jaiak edo dena delakoa!

Aritz

Lortu posta elektronikoa doan >>> http://www.euskalerria.org
Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org