[dantzan] Dantza Berrian

aritz.i a bildua euskalerria.org aritz.i a bildua euskalerria.org
Or, Mar 24, 11:00:42, CET 2006

Berrian Irakurri dut Folklore Azokarena. Ez dakit horrelakorik egiten den
lehen aldia ote den, baina benetan interesgarria iruditu zait.

Aukeratutako hizlariak, dantza saioak, kontzertuak,... programa elegantea.

Iruindarroi urrun xamar geratzen zaigu baina ahalegina eginen dugu!

Asteburu on!

Aritz

Lortu posta elektronikoa doan >>> http://www.euskalerria.org
Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org