[dantzan] Asier Edeso eta Jon Vallejo

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
As, Aza 28, 15:22:01, CET 2006

Eskerrikasko Lide!
Hari batek beste bati tira egiten dio, eta hariz hariz goaz atzerrian
dabiltzan dantzarien sarea ezagutzen.
Gehitu dut Cristina Garcia Fonseca atzerriko konpainian ari diren
dantzarien zerrendara eta baita mapara ere:
http://www.dantzan.com/dantzariak

Ondo segi,
oier.

larana a bildua gipuzkoa.net-ek idatzi du: