[dantzan] Igor Yebra Bordeleko Operako izar

arrabita a bildua dantzan.com arrabita a bildua dantzan.com
Ast, Urt 4, 09:40:24, CET 2007

  Oraindik ez dut erosi, baina Berriak estilo liburua kaleratu berria du.
Agian hor azalduko da. Baina bueno, kazetariak ere humanoak dira;-)
  Hau da hau, dantzari-filologo taldea:-)))
  Urte berri on
gari