[dantzan] Ihesean korrika doan elefante taldea

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Al, Uzt 23, 12:32:38, CEST 2007

Aritz Ibaņez <http://www.dantzan.com/blogak/aritz>-ek egin didan
elkarrizketa <http://www.dantzan.com/hemeroteka/abihesean-korrika>
argitaratu da asteburuan Berriako kontraportadan
<http://artxiboa.berria.info:8080/pdfartxiboa.php?pdfikusi=y2007/m07/d20070721/p056_tartea.pdf&Produktua=BERRIA>.
Udako elkarrizketa /fresko/ horietako bat izan nahi zuela esan zidan,
eta saiatu nintzen erantzunetan serioegi ez aritzen. Orain elkarrizketa
irakurrita konturatu naiz galdera batzuetan nahiko serio erantzun
dudala. Baina nire erantzunetan nire burua neure esanekin kontraesanetan
harrapatu dut, eta poztu naiz, horrelakoa naizelako finean, kontraesanez
betea.
http://www.dantzan.com/blogak/oier/ihesean-korrika-doan-elefante-taldea

ĢIhesean korrika doan elefante talde baten modukoa da euskal dantza
tradizionalaģ
Oier Araolaza, dantzaria
Aritz Ibaņez, Berria, Eibar, Elkarrizketa, 2007/07/21
http://www.dantzan.com/hemeroteka/abihesean-korrika