[dantzan] Euskal Herriko Dantzari Eguna

jon iruretagoyena jon-iru a bildua hotmail.fr
Al, Urr 1, 22:39:44, CEST 2007

iparraldeko dantzarien biltzarran langilea naiz ni eta guk jakin dugunaz 4
talde joan ziren  eta hiruk dantzatu bakarrik.baina dantzari oso gutti egian
da.

>From: yera Ortiz Euba <yera_874 a bildua hotmail.com>
>To: Dantzan zerrenda <dantzan a bildua postaria.com>
>Subject: Re: [dantzan] Euskal Herriko Dantzari Eguna
>Date: Mon, 1 Oct 2007 22:33:41 +0200
>
>Lapurditik hiru talde parte hartuko zuten, baina azkenean bakarrik 2 etorri
>ziren.
>Ni Gazteizen egon nintzen eta nire ustez oso jende gutxi zegoen. Talde
>gutxi eta talde gehienak 16 dantzarirekin.
>

>Date: Mon, 1 Oct 2007 17:48:36 +0200From: oier a bildua dantzan.comTo:
>dantzan a bildua postaria.comSubject: Re: [dantzan] Euskal Herriko Dantzari EgunaEa
> [...]

Windows Live Messenger sur i-mode™ : dialoguez avec vos amis depuis votre
mobile comme sur PC ! http://mobile.live.fr/messenger/bouygues/