[dantzan] Olentzeroren tradizioa Lesakan

aritz a bildua dantzan.com aritz a bildua dantzan.com
Ast, Urr 4, 12:22:01, CEST 2007

Kaixo denoi,

Nik gaur eskuratu dut "Olentzeroren tradizioa" liburua, IruŮeko Eusko
Ikaskuntzaren egoitzan.

Esan didate uda aurretik karrikaratu zutela, baina aurkezpena egiteko
garai onegia ez zenez, aurkezpen hori atzeratu egin dutela. IruŮean azaroa
bukaeran aurkeztuko dute liburua. Lesakan berriz, abenduaren 23an.

Imajinatzen dut gainontzeko ordezkaritzetan ere izanen dutela liburua.
Kontakturako datuak hemen:
http://www.eusko-ikaskuntza.org/eu/quienessomos/ubicacion/

Liburuaren prezioa 11 eurokoa da (bazkideendako 7koa):
http://www.eusko-ikaskuntza.org/eu/publicaciones/colecciones/lankidetzan/publicacion.php?o=15332

aritz