[dantzan] Txistua eta dantza

Patxi Laborda patxilaborda a bildua bilbaomusika.net
As, Api 22, 19:00:52, CEST 2008

Ba, guziak ados bagaude, ea noiz hasten garen konponbideak bilatzen

-----Mensaje original-----
De: dantzan-bounces a bildua postaria.com [mailto:dantzan-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de Josu Garate
Enviado el: lunes, 21 de abril de 2008 17:38
Para: Dantzan zerrenda
Asunto: Re: [dantzan] Txistua eta dantza

Puf! Denok ere bat egitera ekartzen gaituen diskusioa
˝abardurak ˝abardura ezta? En resumidas cuentas, automatikoki dantzatu eta
automatikoki musika jotzetik datozen ondorioak dira. Naturalidadea galdu
dugu jotzeko eta dantzatzeko eran eta sarritan gorputzaren beraren kontra
dihardugu. Partiturek automatizatzera-koadratzera garamate doinua eta
dantzak berriz, beste horrenbeste, erreferentzia egokien faltak bultzatuta.
Ez dakit ikasketa berezirik behar ote den ere musikaz edo/eta dantzaz (gaur
egun agian bai...). Bai ordea, pauso bakoitzari eta nota bakoitzari dagokion
kolorea ematea, eta hori gustoz, ˝abarduraz eta ohituraz lortzen delakoan
nago, gure aurretikoek egin zuten bezalaxe. Ikusiaz eta entzunaz. Musikariak
eta dantzariak banandu ziren egunetik gabeziak sakonduz joan dira bai
batzuengan eta bai besteengan eta berriz denok erreka berera elkartu ezean
antzera jarraituko dugu.

arkitetua