[dantzan] Amateurrak vs profesionalak

J.LLOBREGAT a bildua terra.es J.LLOBREGAT a bildua terra.es
Al, Eka 29, 23:34:21, CEST 2009

Kaixo

Eztabaida honetan nik ere nire aportaziotxoa egin nahiko nuke. Nire burua txistulari edo agian egokiago danbolinteritzat daukat, dantzari ba zer demontre dantzari ere bai (bale txarra onartzen diat).

Profesional Vs amateur elkarbizitza hori agian zaila izango da baina nik ere beharrezkotzat daukat, eta naturaltasunez onartu beharko da.

Dantza taldeetako tipo arraro horiek musikari deituak, (inoiz ensaioren batean ikusi izan direnak) aspalditik daukagu barneruta binomio hori.

Hare gehiago badira musikari profesionalak, musika maisu direnak eta lan hau soldata baten truke egiten dutenak, zeinak dantza talde txaranga edo ez dakit zer gehiagotan amateur lana egiten hari direnak.

Agian badugu zer ikasirik musikariengatik

Gari

Ahora también puedes acceder a tu correo Terra desde el móvil.

Infórmate pinchando aquí.