[dantzan] "Oroitzen naiz" dokumentalaren proiekzioa Biarritzen

dantzari a bildua dantzan.com dantzari a bildua dantzan.com
Ast, Abe 15, 11:19:39, CET 2011

"Oroitzen naiz" dokumentala bukatuta dago eta asteburu honetan
estreinatuko da, proiekzio publiko batean Biarritzen. Filipe Oihanburu,
Jean Nesprias eta Koldo Zabalak egin duten dantza ikuskizunaren inguruan
osatu BoiSakre ekoiztetxeak Oroitzen naiz dokumentala.

"Oroitzen naiz" dokumentalaren proiekzioa Biarritzen
dantzan.com - 2011/12/15
http://www.dantzan.com/albisteak/oroitzen-naiz-dokumentala[1]

[1] http://www.dantzan.com/albisteak/oroitzen-naiz-dokumentala