[dantzan] "Oroitzen naiz" dokumentala aurkeztu da Biarritzen

dantzari a bildua dantzan.com dantzari a bildua dantzan.com
Al, Abe 19, 11:04:26, CET 2011

Biarritzeko Royal Cineman bildu dira atzo Oroitzen naiz ikuskizuneko
protagonistak eta dokumentalaren egileak filma aurkeztu eta lehen
proiekzioan parte hartzeko. Jean Nesprias falta izan da, baina bertan
izan dira Filipe Oihanburu eta Koldo Zabala dantzariak, Mizel Theret
koreografoa, eta Catherine Guillaud eta Caroline de Otero filmaren
errealizatzaileak.

"Oroitzen naiz" dokumentala aurkeztu da Biarritzen
dantzan.com - 2011/12/19
http://www.dantzan.com/albisteak/oroitzen-naiz-dokumentala-aurkeztu-da-biarritzen[1]

[1] http://www.dantzan.com/albisteak/oroitzen-naiz-dokumentala-aurkeztu-da-biarritzen