[dantzan] Erronkariko ttun-ttunaren historia osatzen

MIKELARANBURU a bildua telefonica.net MIKELARANBURU a bildua telefonica.net
Or, Eka 17, 14:37:06, CEST 2011

Arrazoi duzu Oier!
Artikulu ona eta egokia.

Nire kasuan, Gaizka de Barandiaranaren lanari buruzkoa despiste hutsa izan da. Ongi ezagutzen dut lehen eskutik. Donostian, bere konbetuko gelan, aita Gaizkak askotan explikatu zizkidan bere lanak, ikerketak eta teoriak. Horrez gain, gerra ostean, Gaizkak eta nire aitak oso harreman estua izan zuten.Ulertezina!

Eta egia da. Askotan kanpotarrei esker berpizten dira galdutako ohiturak.
Ortzadarkoek ikusi genuen Nafarroako herri txiki askotan nola gure inkestek iratzarrazi zuten bertakoen jakinahia.

Eskerrik asko

Mikel