[dantzan] Euskal dantza: beste enigma europar bat

Enrike Izagirre harzkume a bildua dantzan.com
Al, Aza 14, 12:34:49, CET 2011

Kaixo:
Ez deuat nik ezer zuzenduko, jakiña, baiña Guggenheim-eko hori armiarmiori
oin dala gitxi hil dan Louise Bourgeois eskulturagileak
landutako "Ama" serieko alietako bat dok (danak holakotxe armiarma
haundixak). Esaten deuat ze oin dala gitxi, zelan Almodovarrek be "La piel
que habito"-n aitxatzen daban eta "modan" egon dan, igual baten batek
eskatuko deu ze aitxatzen duan Guggenheimeko armiarmiari beraren izena
emoteko. Yo ké sé...
Gero arte.
Henry