[dantzan] Raices 04 - Erronkariko ttun-ttuna [Bideoa]

Gari Otamendi arrabita a bildua dantzan.com
As, Aza 15, 13:28:13, CET 2011

Ez dut eduki denborarik dena ikusteko, baina ikusi dudan apurra, pasada
bat. Oso ona!!!
Eskerrik asko

<dantzari a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko azaren 15a 10:20):