[dantzan] Leire Leunda hil da

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Ast, Abe 26, 15:52:27, CET 2013

Doluminak familia eta Ortzadarkide guztiei.

Euskalkultura.com-en egiten den kontaketan irakurri dut erabat ezustean eta
azkar gertatu dela dena. A zer kolpea.
http://www.euskalkultura.com/noticias/el-inesperado-fallecimiento-de-leire-leunda-bizkarret-38-anos-sobrecoge-a-la-comunidad-vasco-venezolana<http://www.euskalkultura.com/noticias/el-inesperado-fallecimiento-de-leire-leunda-bizkarret-38-anos-sobrecoge-a-la-comunidad-vasco-venezolana?utm_source=euskalkultura-es&utm_medium=Email&utm_campaign=2013%2F12%2F26&language_sync=1>

Besarkada estua eibarraldetik,

oier.