[dantzan] Leire Leunda hil da

Josu Garate arkitetua a bildua gmail.com
Ast, Abe 26, 16:44:23, CET 2013

Egunokaz halako notiziak bestelakoetan baņo hotzago iristen dira akaso... Besarkada haundi bat ondoan zituen eta dituen dan daneri.

Josu Garate Suinaga

Zaindu maite zaituzten horiengandik...!

Aifonetik nabil, hatzapsr potloarekun idazteb!