[dantzan] Baztan-dantza, bideo biral bat ziberespazioan kateatuta

Iņaki Arregi arreginaki a bildua gmail.com
As, Ira 24, 15:39:17, CEST 2013

Oier, hau ez al huan bidali veste batean? Nik uste nian japoniarrak zirela.

Iņaki Arregi
00 34 943 219218* | 00 34 607 335957 |  00 34 650 930128 (L)
 <mailto:arreginaki a bildua gmail.com> arreginaki a bildua gmail.com

Berio Pasealekua, 114 | 20018 Donostia

De: Oier Araolaza [mailto:oier a bildua dantzan.com]
Enviado el: viernes, 13 de septiembre de 2013 12:58
Para: Dantzan zerrenda
Asunto: [dantzan] Baztan-dantza, bideo biral bat ziberespazioan kateatuta

Gaur iritsi zait uda osteko lehen emaila txinatarrak euskal dantza egiten
erakusten duen bideoarekin. Noizean behin gertuko zein urruneko lagun edo
ezagun baten emaila jasotzen dut. Teklatuan dituen harridura keinu guztiekin
batera, zur eta lur utziko nauen bideo bat bidaltzen didala esaten dit:
"Txino batzuk euskal dantzak egiten!". Orain lau urte hasi zen hau
gertatzen, eta gutxienez hilean behin errepikatzen da ordutik. Beti daukat
lagun edo ezagunen bat nirekin akordatzen dena eta bideoa bidaltzen didana.

http://www.dantzan.com/blogak/oier/baztan-dantza-bideo-biral-bat-ziberespazi
oan-kateatuta

Oier Araolaza Arrieta - oier a bildua dantzan.com

<http://www.dantzan.com/albisteak/irudiak/bizi-dantzan/dantzan-bizi-sinadura
-05.jpg/image_preview>