[dantzan] Arte Eszenikoen Goi Mailako Eskola 2015ean irekiko dela iragarri du Eusko Jaurlaritzak

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Or, Ira 26, 13:44:54, CEST 2014

Albistea ona iruditzen zait, eta antzematen ez bazait ere pozik nago. Bazen
garaia ere esan nezake, eta ez dut esango, oraindik eskola ez dagoelako
martxan, eta iragarpenekin badugulako eskarmentua. Baina badira bi kontu
batere gustatzen ez zazkidanak proiektu honetatik: bata, zentroa Bilbon
jartzea erabaki dela beste aukerarik aztertu gabe. Bestea, ez dela dantza
tradizionalik izango bertan lehen txanpan behintzat. Horra nire iritzia:

Bilbon eta euskal dantza tradizionalik gabe
http://www.dantzan.com/kidea/oier/bilbon-eta-euskal-dantza-tradizionalik-gabe