[dantzan] Alan Lomax-ek 1952an grabatutako euskal dantzen doinu eta irudiak sarean

HERRIXA DANTZAN herrixadantzan a bildua gmail.com
Ost, Api 1, 12:15:15, CEST 2015

Oso interesgarria.

CD-ak ezagutzen nituen, baina orain bilduma osoa klik batean eskura
izatea... altxorra!!!

Kurioseatzen jardun dut EH-koetan. Ondo eta erraz dabil. Klik eta entzun
(beharko lukeen bezala, baina ez da beti horrela izaten...).

Patxi