[dantzan] Plazako dantzen sukarra Iruņea aldean

HERRIXA DANTZAN herrixadantzan a bildua gmail.com
Or, Mar 13, 20:10:55, CET 2015

Zorionak eta aurrerabide oparoa Karrikadantzari!! Dantzaldi ederra da
zuena. Gogo handia dut Kafe Zentraleko saioak ezagutzeko.

Herrixa Dantzan hileroko saioak ere aterpean dira. Horietatik bi,
tabernatan. Dudarik ez, tabernak beste giro bat ematen dio dantzaldiari,
eta beste oihartzun bat. Negu gorrirako ere, goxo-goxo taberna giroan
dantzan biltzeko aukera.

Ederra Iruņeako leku berri hori aprobetxatzea, eta zoriontzekoa /
eskertzekoa Kafe Zentralek Karrikadantzari babesa ematea.

Patxi M.