[dantzan] Plazako dantzen sukarra Iruņea aldean

aritz ibaņez aritz a bildua dantzan.com
Lar, Mar 14, 09:27:36, CET 2015

Bai ba! Ostatukoek lehenengo egunean galdetu zuten, -Baina hau zer da
urtean behin? Jende oldea ikusita. -Ez, ez, hilabetero! -Benetan? Uste dut
haiek ere pozik daudela. Zerbitzari batzuk behintzat dantzan, ta besteak
ikasten. Eta denak (Karrikadantzaren egunetan behintzat) euskaldunak!!!