[dantzan] Kepa Ajuria: "Nik uste dot nahiko txarra dala panoramea"

dantzan.com dantzari a bildua dantzan.com
Al, Aza 2, 10:49:50, CET 2015

Euskal dantzaren panorama egoera txarrean ikusten du Kepa Ajuriak,
Galdakaoko Andra Mari dantza taldeko lehendakariak. 60. urteurrena ospatzen
ari da Andra Mari dantza taldea, eta Ajuria elkarrizketatu du Bizkaie
aldizkari elektronikoak. Euskal dantzaren alorrean aldaketa handia egon
dela azpimarratzen du Ajuriak, oro har dantza taldeen dinamika apalduta
sumatzen du eta eta adibidez herrietako jai-egitarau nagusietatik dantza
taldeak desagertzen ari direla. "Nik uste dot nahiko txarra dala panoramea"
esaten du.

*Kepa Ajuria: 'Francoren sasoian euskal nortasuna gorde eta indartzeko
ezinbestekoak izan ziran jantza taldeak' *Dabi Piedra, Bizkaie 2015-10-26
http://www.bizkaie.biz/orokorra.php?atala=2&sec=4&id=15000&fecha=2015-10-26

*Dantzan, dantza sustatu eta hedatzeko elkartea*
*http://www.dantzan.eus/ <http://www.dantzan.com/>*