[dantzan] Jon Oņatibiaren Erri-dantza, 40 urteren ondoren berriz plazan

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
As, Aza 24, 09:00:04, CET 2015

Aupa Patxi, nik ez dut ikusi garai hartako bideorik ikusita, baina garai
hartan ikasi eta 40 urte ondoren (2013an) dantzatu duten batzuk grabatuta
ditut,eta albistean jarritako bideoan ageri den dantza bera dela esango
nuke. Interesa baduzu erakutsiko dizut.

Bestalde, dantzak berak uste dut bide motza egin zuela. Hasieran oihartzun
apur bat izan zuen, baina oso azkar geratu zen alboratuta eta oraintsu arte
ez da apenas erabili izan. 2011n Jon Oņatibiaren jaiotzaren 100. urteurrena
zela eta Musikasten hitzaldia (Jose Luis eta Jose Inazio Ansorenak) eta
beste zenbat ekitaldi antolatu ziren, eta badirudi bere lanetako batzuk
berpizten lagundu duela horrek.