[eibar] Kerizpeko barixakuak

Arrate arrategisasola a bildua euskalerria.org
Ost, Abe 1, 18:29:15, CET 2004

>Baiña hori aldatzen doia. Buzodun andrak badagoz,
>frentera iñor be ez litzake jun biharko, Eta
>"primero loos niños" bai. Historixia da, baiña
>aldatu biharrekua bardinttasunan bidian
>Leire

Leirekin guztiz bat nator, historixia da bai baina aldatu biharrekua, ta
eskerrak, aldatzerik ez balego auskalo nun egongo ginan gaurkuan,
ordenadore aurrian ez seguru asko...
Ta Leirek idatzi dabenan gainian puntualizazino bat egittia gustauko jatan,
bardinttasunan bidian esatian, nik, eskubide berdinak aldarritzeko
erabiltzia ondo ikusten dot (ta hau da kasua) baina gainontzian, ta azken
aldixan emakume talde askok be holan esaten dabe, "parekidetasuna", ez
dakitx zeuek zelan ikusten dozuen baina nik ez dot berdina izan nahi...
Arrate

Txat euskalduna >>> http://www.euskalerria.org/solasgunea