[eibar] Berria dut maite

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Ast, Abe 2, 00:30:24, CET 2004

Arratsaldean erosi dot.  Katedralara bidean.  Busti be, Met0rora   bidean.
Partidua  hasi orduko garagardo  bat, hartuta,     ikaragarrizko  ilarak.
Euritan blai,    merezi du   euripean hondatzea  Athletic  ikusteagaitk. Ni ez naiz  hasarratu, beste batzuk  bai,   "zeņoritos".

Onena    sugertatu jata    erosi dudan "berria"  jausi  egin zaidala    esku orriak jasotzerakoan.
Ez naiz   ohartu partiduan zehar,   amaitu arte,
Eskilaratan behera "berria".  Hara  han,     neurea dok eta.

Hartu eta "berria" etxera.   Sorgin-ordua  da, baina  Matraka   irakurtzeko  ordu egokia.

Emaitzak aukera emoten du  Lieja aldera  joateko.  IKusiko  dogu.

Bertoko