[eibar] Amama hil jaku

leire narbaiza txargain a bildua yahoo.es
Or, Abe 3, 13:10:43, CET 2004

Zure mezua irakortzen nebillela begixak malkoz
bete jataz. Zuk be disfrutau dozu amaman azken
momentuaz. Gurik ezin zeban ganoraz berba egin,
baiña iñoz baiño maittagarrixago egoz zan bere
azken bost hillabetietan.
Ezagutzen dot Ruperren kantua. Edarra. Ezagutzen
dittuzu Mikel Urdagariñena eta Asier Serranona?
Oso edarrak dira.
Ezin dot gehixago esan. Burua gomutaz bete jata.
hamen balego...
Animo, Bertoko zsurekin gagoz.
Leire

http://www.geocities.com/kantutegia/tabs/Aitormen.html

> [...]
> lantokian. Ni  neu K.O.
> Etxera bidean  bapatean amak ikusten zuen , nik
> ez, orain hartzen dot berbon   indarra. Orain
> hobeto, baina gaua  luzea da.
> Barriro ezkonduko   han goian,  70 urte
> beranduago.
>

> "mingostasunez edo gozotasunez, aurrera jo
> behar dogu beti. Ekin eta jarrai, asmoz eta
> jakitez"diño  Mikel Zaratek.
>
> Hala da.
>

> Bertoko
>
> PS:
> Karmeldarren liburu horretan,  jabea, aitita
> da,   agertzen direnak  komentauko doguz,

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es