[eibar] Pasahitzak

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Ast, Abe 9, 09:32:35, CET 2004

>Zerbaiterako balio badizue, Urkizuko dorreetan sotano batean tatuaje
>negozio bat dago. Hara joan eta tatuatu zuen pasahitza.
>
>Gari

Joan den astean Memento ikusi zenuen zuk, Gari. Neuk ere bai, baina amaitu,
eta ez nuen ulertu. Ea laguntzen didan inork:

1. Emaztea bortxatu eta hil ziotela, ez zen egia? Gero CSI-ra lanera joan
zela Las Vegasera konturatu nintzen, baina ez dakit bi kasuak elkarlotuta
dauden...

2. Emazte diabetikoarena... aseguru etxeko bezeroari gertatu zitzaion, ala
tipo tatuatuari gertatu zitzaion?

3. Teddy, Matrixeko neska, drogaren inguruko haiek... zerikusirik bazuten
horiek tatuatuaren bizitzarekin?

Luistxo