[eibar] Pasahitzak

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Ast, Abe 9, 10:00:37, CET 2004

Luistxo Fernandez wrote:

> Joan den astean Memento ikusi zenuen zuk, Gari. Neuk ere bai, baina
> amaitu, eta ez nuen ulertu. Ea laguntzen didan inork:

Ez.

Memento ikusi nuen, baina duela urtebete baino gehiago, bideoan. Eta
ulertzekoa denez, ez naiz akordatzen zein zen soluzioa. Mementotik
gelditzen zaidana argudioa eramateko modu kurioso hori zen.

Baina orain esaten duzula, agian pasahitza bakarrik ez. Hemengo
norbaitek Mozillako konfigurazio pantaila osoaren argazki bat tatuatu
behar luke paparrean...

Gari