[eibar] RE: Kerizpeko barixakuak

Amatiņo lamatino a bildua euskalnet.net
Or, Abe 10, 00:11:04, CET 2004

  Rafak:

  Pentsatzen nuen zerrenda osoan izan litekeela latinezko esamoldeak erabat
arrotz egingo zitzaizkionik, asko gainera (neronek ere ez nekien hori buruz,
noski), baina Amatiņori ezezaguna egitea... horratio! Ez nuen bada espero.

  [Amatiņo]  Ez dakit zergatik nik latinezko esamoldeak jakin beharko
nituzkeen baina, dena dela, eskerrik asko nigan jarritako konfiantza eta
estimu handi horregatik.

  Hala ere, ustea ustel, latinez ezer gutxi dakidanez (1955 eta 1956ko
asignaturak, nire kasuan) eta zuk, ordea, zertxobait edo, antza denez,
jakingo al zenuke zer esangura duen beste honek?: "N0VO LABORE RENOVENTUR
VETERA"

  Esker mila.

  Amatiņo