[eibar] Bertsolari dantzaria

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Or, Abe 10, 00:44:54, CET 2004

Berria-ko kazetaria Jon Maya dantzaria da.
dantzan zerrendakoekin konparitu dut Julen-ek pasa digun nahasketa, eta
Jon Maya dantzariak esan duenez nahiko ohituta dago horrelakoekin,
dantza emanaldietan bertsolariaren argazkia jarri e.a. Portzierto,
biharko ( edo gaurko honezkero) Berrian Jon Maya dantzariak eta
kazetariak AEBtan barrena egin duten biraren kronika argitaratuko du.
Ondo segi, oier.