[eibar] Bertsolari dantzaria

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Lar, Abe 11, 21:12:12, CET 2004

Luistxok:

> Hori Maya, beraz, eta bertsolaria Maia.
>
> Horrela ere bereiztuko ditugu...

Guretzat balioko du. Baina ez dakit normalean horrela funtzionatzen
duen. Jon dantzari eta kazetariari nik gehienetan Maya sinatzen ikusi
diot, baina Berrian berari buruz idatzi dutenean Maia jarri dute.
Berriako hemerotekan bilaketa batzuk eginez:

"maya dantza*": 6 emaitza
"maia dantza*": 28 emaitza

Bertsolariaren kasuan argiago dirudi:

"maya bertso*": 2 emaitza
"maia bertso*": 51 emaitza

Beraz, hori ikusita badirudi normalean berriak biei "Maia" jarri ohi
dietela, baina dantzariaren kasuan badagoela joera piska bat "maya"
idazteko, nagusia "maia" bada ere hor.