[eibar] maia

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Iga, Abe 12, 11:09:52, CET 2004

Egunkarian erreportaiak-eta idazten zituena dantzaria zen (aspaldi honetan
ez dut ikusi haren sinadurarik). Maia bertsolariak iritzi-artikuluak idatzi
izan ditu (adibidez, 7ka gehigarrian, Elortza eta Iturriagarekin batera)

Nire bi abizenen istorioa, beste baterako uzten dut.

X.

el 10/12/04 22:09, oier gorosabel larrañaga en txikillana a bildua eibar.org