[eibar] Txema Auzmendi, santu eta borrero

oier gorosabel larraņaga txikillana a bildua eibar.org
Al, Abe 13, 23:10:40, CET 2004

MArkosek:
Tortura behin betiko eragozteko erabaki sinpleari ukoa...

Amatiņok:
-- Adibide edo zehaztasunen bat? Nik beti defenditu izan dut euskal
agintatzaripean ez dela torturarik. Eta horretan jarraitzen dut.

Oierrek:
GAi honetan zure partiduak ez dauka barkamenik Amatiņo. Torturen aurkako protokoluak ez ditu aplikatzen Ertzaintzak (galdeketen grabaketa, etabar). Ertzain batek baino gehiago aitortu dezta neuri. Eta grabiena ez da hori, grabiena da EAJko burukidiak behin eta barriro agertu dirala komunikabidietan harro-harro "EAE dalako torturiaren aurkako protokoluak aplikatzen daben Komunitate Autonomo bakarra".

--
---
oier gorosabel larraņaga