[eibar] Eibarko diala

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
As, Abe 14, 09:13:00, CET 2004

Noizean behin FM-aren dial guztia pasatzen dut, dauden emisorak
apuntatuz. Horri esker irrati berriak edo irrati zaharren frekuentzia
berriak aurkitzen ditut. Beti bota izan dut faltan informazio hau ...eta
Kitton.

Noski, hau informazio lokala da, eta Elgoibarrera joan ezkero, batzuk
desagertu eta beste batzuk agertuko dira.

Zenbait irrati birritan azaltzen dira. Norberak erabaki behar zein
entzuten den hobeto bere inguruan. Ez da berdina izango Amaņan edo Sautxin.

87.7   Euskadi Irratia
88.0   (Radio Nervion ote??)
90.3   Euskadi Gaztea
90.7   Herri Irratia (Eibar)
91.2   Euskadi Gaztea
91.7   Radio Euskadi
91.9   Radio Intereconomia
92.4   Euskadi Gaztea
92.9   RNE 1
93.6   Arrate Irratia
95.4   RNE 3
95.7   Radio Euskadi
95.9   RNE 3
96.3   Formula Hit (Plaentxiatik)
97.0   Euskadi Irratia (Karakatetik)
98.2   Radio Euskadi (Karakatetik, baina pitido desagradable batekin)
98.7   RNE Clasica
99.8   Herri Irratia (Loiola-Itxumenditik)
101.1   Kiss FM
101.5   Onda Cero
101.8   EITB Irratia
102.1   RNE 3