[eibar] Peru Abarka

Asier Sarasua asarasua a bildua codesyntax.com
As, Abe 14, 16:09:19, CET 2004

>Asierrek:
>Oierren esaldi horretan:aintzinako, gazteleratik, alkondara, edo, makina,
>berba, super, modura, kuriosua
>Ezin esan euskaldunok kanpotarrak txarto hartzen doguzenik...
>
>Oierrek:
>Ados, noski. Baina kuriosidadia ixotu destazu: esan gura dozu "aintzinako"
>eta "edo" berbak prestamuak dirala bebai????

Etimologixa kontuetan idea gitxi jakat nik, baina holaxe jakat entzunda, bai.

Antzinako eta anciano nahiko hurrian dagozak, behintzat; biharbada hortik
datok (edo bixak jatorri beretik).

"Edo" horren jatorrixa ez juat ezagutzen; idearik bez. Baina entzunda (edo
irakorritta?) jakat 'eta' zein 'edo' latinetik datozela. Besteren batek
gehixago lagundu bihar.

asier