[eibar] Protokoloa

Amatiño amatino a bildua eaj-pnv.com
As, Abe 14, 16:13:03, CET 2004

 Ez dakit. Nik ez dut ezein burukide eta kargu handirekin hitzegin.
Prentsa-bulegora deitu, protokoloa publikoa ote den galdetu (noski,
-erantzun didate) eta emailez bidali didate.

 Noizbait normala izango da Garik nahi lukeena, urteak behar...

 Amatiño

Amatiño wrote:

>Inork nahi baldin badu "Protocolo para la Coordinación de la asistencia
>a personas detenidas en régimen de incomunicación" delakoa, eskatu
>baino ez du. Lau folio dira.

Ez dut inoiz ulertuko zergatik ez dauden horrelako dokumentuak sarean...
Ala badaude?

(nik ez dut aurkitu...)

Gari