[eibar] Kerizpeko barixakuak

leire narbaiza txargain a bildua yahoo.es
Ost, Abe 15, 14:29:03, CET 2004

Epa
Amorrua emoten desta bufanda moraua jantzitta
ibilli bihar izatia. Askotan mutil batzuen
aurrian polizian moduan sentitzen naiz (eta hori
azkena da!)
Ez dakitt iñoiz aittuko dozuen zelan sentitzen
garan albo batera ixten gaittuenian gure organo
sexualak kanpuan egon biharrian barruan
dagozelako. Eta serixo nabil. Ezda bazkide
izateko eskubidia, sartzeko baimena,...Gustora
biziko nitzake sexuari erreparatzen ez detsan
soziedade baten (Bueno, sexuari baiño generuari,
aittu destazue, joe..)
Eta ez dot uste gauza bera esaten gabizenik. Nik
sartzeko eskubidia defenditzen dot-eta.
Leire (pasauko detsut bufandia, baiña
erabiltzeko,e?)

--- Asier Sarasua <asarasua a bildua codesyntax.com>