[eibar] txortan egin

leire narbaiza txargain a bildua yahoo.es
Ost, Abe 15, 15:20:02, CET 2004

Mezua amaieraraiño iñork irakortzen ete eban
konprobau nahi neban...
Txortan egin:
Kontatzen dabe lehen mariñelak (euskal mariñelak)
munduan zihar ebizela txortan egin esamoldia
asmatu ebela.
Mundu zabaleko portuetara aillegatzen ziranian
putetxietara juaten ei ziran zuzenian. Eta
hantxe, atian "shot time or long time" esaten
zetsen. eurak, diru gitxi edo eta beti short time
aukeratzen eben.
xortaim, xortain, txortain, txortan .....
Ze gustau jatzue? Neri asko
Leire

 --- markos zapiain <mzapiain a bildua euskalnet.net>