[eibar] Kerizpeko barixakuak

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ost, Abe 15, 16:25:33, CET 2004

Bat nator zurekin, organo sexualak kanporantz dituen batek egin dezakeen
neurrian, eta ez nabil femilistoarena egiten.

Dena dela, beste zerbaitengatik hasi naiz erantzun hau idazten: "arotzaren
etxean otzara aulki". Ez nuen esaera polit hori ezagutzen (bai horren
aldaera bat: "errementeriaren etxean, zotza burduntzi"). Eibarren normala
da, ala zuk asmatua ala...?

X.