[eibar] txortan egin

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ost, Abe 15, 16:32:29, CET 2004

Polita txortaren etimologia popular hori.

Beste pasadizo bat kontatuko dizuet nik, Leireren aurrean lehen irabazitako
puntu guztiak galtzeko bada ere.

Iparraldeko euskaldunek (t)xorta esaten diote traguari, eta otordu-amaierako
kopa izendatzeko oso normala da: "Edanen duzuia xorta bat?". Ba, halako
batean, joan dira Hegoaldeko batzuk beste aldera, egin dute bazkari ederra,
eta amaieran hor azaltzen omen zaie kamarera pertxenta galdera honekin:
"Nahi duzie xortarik edo...?"

X.