[eibar] Kerizpeko barixakuak

leire narbaiza txargain a bildua yahoo.es
Ost, Abe 15, 15:29:51, CET 2004

 --- Xabier Mendiguren escribió:
> Bat nator zurekin, organo sexualak kanporantz
> dituen batek egin dezakeen
> neurrian, eta ez nabil femilistoarena egiten.

ESkerrik asko. Ez dot uste buruan hórrek eragiñik
euki biharko leukenik, baiña,....

>"arotzaren
> etxean otzara aulki". Ez nuen esaera polit hori
> ezagutzen (bai horren
> aldaera bat: "errementeriaren etxean, zotza
> burduntzi"). Eibarren normala
> da, ala zuk asmatua ala...?

Ez dakit nundik hartu doten. nik ez dakat nahikua
grazia holakorik asmatzeko. Oso zalia naiz eta
ikasliak batzuetan agobixau eta dana egitten
dittut. Goguan dakat irakorri nebanian guretako
egokixagua begittendu jatala eta erabiltzen hasi
nintzan, baiña ez dot uste eibarkua dananik.
Lastimia
Leire

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es