[eibar] Kerizpeko barixakuak

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Ost, Abe 15, 15:38:52, CET 2004

leire narbaiza wrote:

>Ez dakit nundik hartu doten. nik ez dakat nahikua
>grazia holakorik asmatzeko. Oso zalia naiz eta
>ikasliak batzuetan agobixau eta dana egitten
>dittut. Goguan dakat irakorri nebanian guretako
>egokixagua begittendu jatala eta erabiltzen hasi
>nintzan, baiņa ez dot uste eibarkua dananik.

Hara, Gotzon Garateren atsotitzetan begiratuta, non ikusten dudan Leire
eta Xabierrek emandakoak atsotitz berdinaren konposatuak diren:

*http://tinyurl.com/4jkc7

**Arotzaren etxean otzarea aurki, errementariaren etxean zotza burduntzi.

Gotzon Garateren atsotitz guztiak hemen:
http://www.ametza.com/bbk/htdocs/garate.htm

Gari

*