[eibar] txortan egin

Amatiño amatino a bildua eaj-pnv.com
Ost, Abe 15, 16:17:06, CET 2004

Benetan politta... Mahai aurrian dakaten lankidiak (neska bermiotarra)
bajekixanan, bere aittari entzunda. Klaudio Landak be behin kontau ei juan
ETBn.

Amatiño

-----Mensaje original-----
De: eibartarrak-bounces a bildua postaria.com
[mailto:eibartarrak-bounces a bildua postaria.com] En nombre de leire narbaiza
Enviado el: miércoles, 15 de diciembre de 2004 15:20
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: Re: [eibar] txortan egin

Mezua amaieraraiño iñork irakortzen ete eban konprobau nahi neban...
Txortan egin:
Kontatzen dabe lehen mariñelak (euskal mariñelak) munduan zihar ebizela
txortan egin esamoldia asmatu ebela.
Mundu zabaleko portuetara aillegatzen ziranian putetxietara juaten ei ziran
zuzenian. Eta hantxe, atian "shot time or long time" esaten zetsen. eurak,
diru gitxi edo eta beti short time aukeratzen eben.
xortaim, xortain, txortain, txortan .....
Ze gustau jatzue? Neri asko
Leire

 --- markos zapiain <mzapiain a bildua euskalnet.net>