[eibar] txortan egin

leire narbaiza txargain a bildua yahoo.es
Ost, Abe 15, 16:26:55, CET 2004

Pasadizo ona! Beti esaten detset ikaslieri
sinonimuak ze inportantiak diran. Uste dot
klasietan erabilliko dodala, ilustratzeko apur
bat.
Ikasle koittauak! Kokoteraiño egongo dira nere
istorixekin!
Beraz, holakorik badakazue nik kolekziñua egitten
dot eta bialdu
Leire
--- Xabier Mendiguren