[eibar] Zorion-agur eleanitza

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Ast, Abe 16, 09:46:42, CET 2004

seguro ezetz, bdg ez dago suomieraz, dena da ptk
ez dakit zeintzuei esaten zaien ozenak edo gorrak, baina tira, fonetikaren
kontu hori da, inoiz ikasi eta gero ahaztu genuena.

Indonesiera.

Testu eleanitz kuriosoagoa aurkitu nuen nik atzo
Queen-en Bohemian Rhapsody ingelesez eta elfoen hizkuntza tolkiendar batean!

Oh mama mia, mama mia, mama mia, let me go
Ae nana nín, nana nín, nana nín, nin leithio
http://members.cox.net/taramiluiel/bohemian_rhapsody.htm

Luistxo