[Fwd: Re: [eibar] Zakilixut Ipuruan eta Eibarrek galdu]

Ast, Abe 16, 17:05:18, CET 2004

Bai, beheko hori erantzun nion Serafinen mezuari, Gin-tonikak aipatzen,
baina ataskatuta geratu zen edo ez dakit zer gertatu zen.

Ipuruaren esan nahiaren inguruan galdetzen nuen zeren hiztegian hauxe dio:

ipuru:  borde baldío de un campo, que queda sin labrar, por dar vuelta en él
los bueyes que labran

eneko

-------- Mezua --------
Asunto: Re: [eibar] Zakilixut Ipuruan eta Eibarrek galdu
 "Eneko Astigarraga" <eastigarraga a bildua codesyntax.com>
Data: Lun, 13 de Diciembre de 2004, 1:19 am

Ba, kulpia referiana orduan :-)

Nola botako dotsat errua Zakiri? Bai zera. Zakilixut Ipuruan ikustiak
ilusiñua egin desta, horregaittik aittatu dot. Baina, gintoniken
oinarrizko osagaia ipurua dala esatia falta izan jako :-)

Gintonikak dirala-ta, oraintxe bertan irakurri dot Andoni Egañaren bertso
ameslaria "hogeita bina" liburuaren azkenurreneko orrian: Piszina baten
hil nahi nuke nik / eskuan gintonik kopa/...

Zalantza dut baina: Eibarko foball zelaiaren izena ipurua arbolatik
dator?

Ah, eta bai, foball-zalia naiz. Boladaka. Batez be irabazten "dogunian",
galtzen "dabenian" ez hainbeste :-)

eneko