[eibar] belgika aldian bai giro...

Or, Abe 17, 09:35:03, CET 2004

Berriro ere historia egiten :-) . Hurrengo trimestrean gehiago ; -)

Atzo CNN-ren webguneko sport-eko portadan ikusi nuen albiste nagusi
moduan.  Gaur CNN-ko footballeko portadan dago:
http://edition.cnn.com/SPORT/football/

Baina, AFP-ko argazkian jokalari guztiak buelta emanda daude eta ez da inon
ageri denon artean hainbeste pagatu dugun EUSKADI slogan-a .
Alperrik botatako diruak?

Beste argazki hau agertu izan balitz.... tira:
http://www.elcorreodigital.com/apoyos/galerias/athletic/standardathletic161204/pages/13.htm

Ez nuen partidua osorik ikusi, bakarrik zati batzuk eta azken gola ikustera
ailegatu nintzen, ah, eta Guerrero zortzigarrena nahitaz failatzen zatarto
ez egitearren :- ) ,  baina Liege-ko estadioan zegoen pantailla erraldoian
pagatutako propagandia ikusten zen albo batean.

Ez zuen "EUSKADI" ipintzen, baizik eta Euskaltelek daukan moduan "PAYS BASQUE".

Athleticari emandako diruak publizitate moduan saltzen badira,
marketinegean beti marka berdina erabili beharko litzateke, ez?

eneko