[eibar] Andres Urrutia da euskaltzainburu berria

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Lar, Abe 18, 12:04:34, CET 2004

Markosek azaldutako  zalantza  argituta.

Atzo  Euskadi  Irratia  izan zan   barriaren atzetik,   "arratsaldekoa"
saioan.
Ez dakit   alkarrizketa egin   zioten. 5:00etatik aurrera    ez nuen entzun.

Niri ez deust emon  Ander Urrutiak   eskolarik, nik- Ander   deitzen
deutsot-  ez dot  ikasi zuzenbidea,    bueno bai
ikastaro baten    zuzenbide  arloko  moduloa.

Gogoratzen dot  zuzenbide arloko modulo horretan      aztergai   jarri
zigula  Gil Roblesek  ABCen   Gernikako estatutuari buruz   idatzi zuen
artikulua.

Urrutiak   berak  eta bere taldeak  Deustuko zuzenbide fakultatean   lortu
dabela      hainbat   ikasgaietarako, orain ia  gehienak  euskeraz
jartzea.

Omenaldia   edo aitortza   egin zion, Urrutiari berari,  eta baita  Karmelo
Zamalloari,  Aitor Estebaneri eta Xabier Arzalluzi
 bere ikasle  izandako Lopez de Egiletak, gaur egun  Jaurlaritzan  kargudun.
http://www.iev.deusto.es/novedades/terminologia/default.asp?Lang=EK.

Hasikeran  zuzenbide ikasleak eta     itzulpen masterretik   urtendako
filologoak,    bekadunak  ziran.
Orain  euretariko asko, zuzenbide fakultatean  irakasle, euskerazko
adarrean.
Euren lana  hemen :
http://www.iev.deusto.es/publicaciones/textoslegales/default.asp?lang=EK

Ordurako  Labayrun   hamaika  lan egindakoa da,   Idatz eta Mintz
aldizkarian  lanak   argiratu ditu.

Ni pozten   naz  bera   aukeratu dabelako.

Bertoko