[eibar] Gaviria

leire narbaiza txargain a bildua yahoo.es
Al, Abe 20, 13:14:59, CET 2004

Egun on
Julen Gabiriak:
> Niri Correok nazka
> emoten deust alde horretatik eta beste
> askotatik, baina bost bost ardure jata Correo.
> Askoz be gehiago arduratzen nau, esate
> baterako, Deiak euskal kulturari emoten deutsan
> tratamendua. Horrek bai sortzen deust kezka
> handiagoa. Azken baten, Correoko irakurleak ez
> dira euskal hiztunak, eta Gaviria zein Gabiria,
> ez dabe erosiko nire libururik.

ardurau biharko letsuke. Uste dot, euskaldunak be
badagozela Correon irakorle eta eroslien artian.
Taberna guztietan dau, nik ez dot erosten, baiña
Bizkaixan oso erreza da irakortzia hori
periodikuori. Delirio baskokin bardiña pasatzen
da Gipuzkuan. "No alineados-en" egon gura badozu
hórrek irakorri bihar dittuzu; euren ustez,
jakiña!
Zenbat bidar entzutzen doran: ¿has leído en el
periódico? Nik beti: ¿en qué periódico? Eta oso
apergi rarua jartzen dabe, esanez moduan:
zeiñetan ez dago besterik, barren!

>Baina Deiakoak
> bai, eta Deiako kultura saila bardin-bardin
> izan ahal zan La Verdad de Almeriako kultura
> saila. Ortzadar ataraten dabe martitzenetan,
> eta gehigarri polita da, baina hori da euskal
> kulturak Deian daukan ghettoa. Eta horrek,
> benetan, dardara handiagoa emoten deust. Eta
> horretaz egin beharko zan berba, nik uste.

Errezoia. Gure kultura ze despretigiauta daguan
señale!
Leire

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es